Od 25.5.2018 vstúpi do účinnosti GDPR (General Data Protection Regulation) najprísnejšia norma na ochranu osobných údajov platná v celej EÚ!
Ako Vás GDPR ako firmu ovplyvní?
- Ak vaša spoločnosť spracováva osobné údaje občanov EÚ budete povinný zabezpečiť a preukázať funkčné, technické a organizačné opatrenia na ich ochranu.
- Na spracovanie osobných údajov potrebujete súhlas dotknutých osôb.
- Do 72 hodín od zistenia úniku máte povinnosť ohlásenia úniku dát.
- V prípade nezabezpečenia dát vám hrozia niekoľko miliónové pokuty.
Sme certifikovaným bezpečnostným expertom.
Ochránime Vašu spoločnosť pred únikom dát!
Aj Vaša spoločnosť má dôležité informácie a dokumenty, ktoré v prípade úniku môžu spôsobiť veľké finančné a iné škody!
Citlivé informácie a dokumenty ktoré potrebujete chrániť:
zmluvy, strategické plány, know how, osobné údaje zamestnancov, databáza zákazníkov, výrobné výkresy a návrhy, obchodné informácie
Spôsoby, akými sa môžu dáta dostať mimo kontrolu:
Email, Cloud, Hardware, Internet, Média nosiče, Mobilné zariadenia, Sociálne siete, Clipboard
Nezaťažujte sa!
Máme riešenie a radi Vám poradíme ako si zabezpečíte firemné dáta a získate kontrolu nad tým, kto má k nim prístup.
Naším riešením je SAFETICA DLP
So Safetica Data Loss Prevention okamžite objavíte hrozby úniku dát von z Vašej spoločnosti na počítačoch, notebookoch a mobiloch.
- Spoľahlivo identifikuje všetky hrozby úniku dát
- Implementácia SAFETICI je rýchla a okamžite zabraňuje úniku dát
- Získate informácie akí užívatelia s dátami pracujú, kam ich odosielajú a aké sú ich ďalšie aktivity
FUNKCIE SAFETICA DLP:
Ochrana dát
- Zabezpečenie dôležitých dát pred únikom
- Vyhľadávanie citlivých dát
- Riadenie prístupu k aplikáciám a webovým stránkam
- Blokovanie e-mailovej prílohy s citlivým dokumentom
- Obmedzenie copy & paste, tlače, printscreen
- Šifrovanie diskov počítačov
- Tichý, informačný a blokujúci režim
Bezpečnostný audit
- Upozornenie na bezpečnostné incidenty v reálnom čase
- Ochrana dát v Office 365
- Monitoring práce s citlivými súbormi
- Súhrn aktivít na aplikáciách aj webe
- Sledovanie sieťovej prevádzky, e-mailov a tlače
- Prehľad produktivity zamestnancov
Správa externých zariadení
- Kompletná kontrola všetkých pripojovaných zariadení
- Šifrovanie chrániace dáta aj pri strate zariadenia
- Obmedzenie neschválených zariadení
- Správa celej firmy z jedného miesta
- Bezpečnostné pravidlá pre firmu/oddelenia/zamestnancov
Platforma Safetica
- Okamžité varovanie na e-mail nebo telefón
- Rýchla implementácia
- Prehľadná webová konzola pre správu
- Integrácia s ActiveDirectory a SIEM
- Export prehľadov do PDF alebo XLS
SAFETICA AUDITOR odhalí bezpečnostné riziká vo Vašej firme.
Vďaka SAFETICA AUDITOR získate kompletný prehľad o procesoch vo Vašej spoločnosti
Ako SAFETICA AUDITOR funguje?
- Zaznamenáva aktivity na počítačoch zamestnancov a bezpečne ich ukladá na server
- Vy sa môžete kedykoľvek pozrieť na záznamy, aj zo svojho mobilu
Čo Vám implementácia SAFETICI AUDITOR prinesie?
- Získate komplexný prehľad o bezpečnostných incidentoch a procesoch vo Vašej spoločnosti
- Na základe analýzy neproduktívnych aktivít zvýšite efektivitu zamestnancov
- Auditom operácií s citlivými súbormi zistíte, kde máte bezpečnostné rizika
- Zistíte, kde je priestor pre úsporu personálnych nákladov
- Prehľad o využití drahých licencií
- Objektívne porovnáte pracovitých a nemotivovaných zamestnancov
- Skontrolujete ako sa dodržiavajú pravidlá o využívaní tlače na súkromné účely
- Odhalíte, ktorí zamestnanci si hľadajú nové zamestnanie. U nich je zvýšené riziko úniku dát.
- Získate prehľad o Vašej spoločnosti už prvý deň po inštalácii
27
odborníkov
14
rokov skúseností
2
oblasti pôsobenia
1
tím